GAGAL SEKALI,TAK KAN GAGAL SELAMANYA....KAN,KAN..

Assalamualaikum...alahai semua....yat dah dapat result...tapi agak hampa...hahahaha..lain yang yat bajet lulus,lain yang lulus....yat bajet lulus untuk wat jalan raya,tapi sebaliknya....yat lulus untuk bahgian dalam ye...bahagian parking dan bukit tu semua...haha.....tapi jalan raya xde rezki nak lulus....pegawai wanita tu adela sangat kerek,sombong dan berlagak....tiada tolak ansur ye....ade ke patut yat baru je nak jalan,masa tuh lamu hijau,yat slowkan kenderaan untuk tukar gear dan membelok...tapi lepas th dia soh yat bergerak ke arah kanan jalan,sambil2 dia cakap kat yat ANDA GAGAL yer...perh...bengang gila yat..sekurang2nya bagila yat peluang kan...emm...dah la pasang radio kuat..nak sound kang dia cakap yat xde adab plak kang.....saje2 je nak bagi yat lalai.....hehe...ape2 pon blom rezeki yat untuk lulus lagi...yat retest lepas cny ni...kalian doakan yat yer.....

6 comments:

NanieZara on January 12, 2012 at 10:22 AM said...

ala biasa lah kdg2 dpt JPJ yg kerek haram nak bg kita peluang lagi sekali...tp takpe pas ni fokus kat jln raya je lah kan...senang sikit.

YATZAKIE on January 12, 2012 at 7:45 PM said...

tu la nani...akak ngah bengang nih...hehe

Cik Ina Do Do Cheng on January 12, 2012 at 8:50 PM said...

yat, gagal sekali, beerti bukan gagal selama-lamanya. cuba lagi ye, InsyaAllah yat akan lulus : )

YATZAKIE on January 13, 2012 at 10:59 PM said...

cik ina,time kasih...yat da blh bawa kete dah,...cume di mata mereka yat belom mahir lg kot...xpela...insyaAllah akan yat ushakn untuk dapatkan lesen kete lepas cny ni...hahahaha

~izan~ on January 17, 2012 at 4:15 PM said...

insyaAllah yat lulus lps ni.yakin boleh.pegawai tu tgh dtg bulan kot,angin semacam je huhu

YATZAKIE on January 17, 2012 at 11:04 PM said...

k.izan:xla kak...dia poyo je....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie