PERCAYALA,I LIKE THIS NOW!!!


Beginila yat sekarang...anak yg comel tuh kat tengah sekarang,dan kami berdua dok kat tepi la plak...hehe

12 comments:

Acik Erna on January 26, 2012 at 8:24 AM said...

Yat..macam tu zaman anak2 kecik ni..kena mengalah saje..he he

Cho Zila on January 26, 2012 at 9:36 AM said...

nak buat camner yerk... ada sikecik.... comeljer gambartukan....

munna on January 26, 2012 at 11:59 AM said...

kak munna pun mcm tu dulu... skrg ni dah 2 org... dua tido sebelah...abahnya tido kat bawah

YATZAKIE on January 26, 2012 at 1:13 PM said...

cik erna:tau xpe..kene ngalah ngan dak kecik la plak skang..hehe

YATZAKIE on January 26, 2012 at 1:14 PM said...

k.zila:hehe..ni pon amik dr page kawan,dia yg bg gambo ni ha..kene plak ngan at skang nih..hihi

YATZAKIE on January 26, 2012 at 1:15 PM said...

k.munna:oh akak dah ad 2 orang,mmg kiri n kanan pluk anak la skang,bkn ayahnya..hehe

~izan~ on January 26, 2012 at 1:55 PM said...

ari ni je akak tgk ada 5,6org blogger buat n3 comel ni hehe..yg anak lebih sorg lg mcm2 style hehe..

Kakzakie on January 26, 2012 at 2:16 PM said...

Tak apalah nanti dia dah besar kita rindu semua ni macam kakak...

YATZAKIE on January 28, 2012 at 3:10 PM said...

kak izan:tau xpe kak....yat mmg tido dgn keaadan mcmtu skang...hehe

YATZAKIE on January 28, 2012 at 3:11 PM said...

kakzakie:ye la kak..mesti rindu dgn keadaanmmni kan nanti...hehe

Cik Ina Do Do Cheng on January 30, 2012 at 4:30 AM said...

masa kecik memang cam tu, nanti dah masuk 6 tahun, kena belajar tido sendiri : )

YATZAKIE on January 30, 2012 at 8:52 PM said...

cik ina:hehe...itu sudah semestinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie