TUTTI FRUTTI @ TBS

Salam semua....yat xde nak wat entry panjang2...saje2 nak share gambo aritu asben yat bawa kami ber2 g makan tutti frutti,tp bkn kat OU..kat TBS...saje katanya nak berjalan kat situ,xpenah jejak lgpon...


ni dah siap2 nak gerak....ade kunci kat tangan dia tuh...konon2 nak hidupkan enjin ketela tuh..hehe


ni hasil pancingan...rege not bad jugala kan...tengok saiz diala...haha


minah ni suke2 je makan...rasa2 je ni,xberani nak mkn bayak2...kang gula naik lg...hehe


asben tengah menikmati xhingat orang sebelah dah..huhu


tah ape yg di bebelkan dak kecik sorang nih...mulut dah macam umi dia dah..banyak membebel...haha


dah kenyang pon...muka ade senyum 2beranak ni...

ni posing pandai bergurau ngan abi dia..kiut!!

7 comments:

Papa Mifz on January 15, 2012 at 3:37 PM said...

tak pernah raso lagi tuti fruti nih...huhu

munna on January 16, 2012 at 3:51 PM said...

kak munna tunggu tutti frutti ni buka kat mentakab star mall barulah dpt rasa

~izan~ on January 17, 2012 at 4:13 PM said...

bestnya melayan TF..akak pun baru sekali je pegi..lps ni kalau gi lg akak nak amik yg coklat je,sbb lain tu masam ekeke...

comel la si kecik tu! geram tgk.

YATZAKIE on January 17, 2012 at 10:58 PM said...

pm:tryla bro...sedap...hehe

YATZAKIE on January 17, 2012 at 10:59 PM said...

k.munna:oh...yat pon asben yg bgtau ade kat tbs ni..kalo x,sampai skang xrsa kot..hehe

YATZAKIE on January 17, 2012 at 11:01 PM said...

k.izan:tau xpe...masam la yg le tuh..coklat dia sedapkan kak..hehe

Cik Ina Do Do Cheng on January 30, 2012 at 4:31 AM said...

yat , qistina kiut miut suka tengok dia senyum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012. All Right Reserved by YatZakie